Dummast 2008

När jag funderade på att sammanfatta de företeelser jag hade stört på mig mest under 2007 märkte jag att det var ganska hopplöst när jag inte hade fört några anteckningar. Därför introducerar jag en ny kategori för att bättre minnas årets dumheter vid årets slut.

Den första nomineringen för Dummast 2008 blir självklart...

Liza Marklund med hennes svårslagna självmål "Skapa själva, lata parasiter", som jag även häpet kommenterade i förolämpande ordalag här. Andra, lika häpna kommentarer finns här.

Kommentarer
Postat av: joel

Helt plötsligt så känns det inte lika hemskt att ha laddat ner ett par av hennes böcker som ljudböcker från pirate bay.

ifall jag fortfarande har dem kvar på hårddisken (finns ju viss risk att de kan ha raderats, jag menar..ifall jag t.ex. skulle dö och nån kollr vad jag har på min dator så vill man ju inte att de ska hitta sådana saker) så kanske man bör börja seeda skiten igen

2008-01-28 @ 15:09:36
URL: http://on.tehintarweb.se
Postat av: /M

Gör det inte! Risken finns att någon mer plågar sig igenom dem!

2008-01-28 @ 18:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0