klingelingeling two pictures

image355





image356

Kommentarer
Postat av: RS

Snacka om att sätta ihop två bilder/rubriker och lyckas säga något annat. Snyggt.

2007-09-26 @ 06:13:56
URL: http://kulturbloggen.com
Postat av: Bull

Något får mig att misstänka att Ulf kanske också blivit räddad från skönlitteraturen.
Men trots det verkar han ha känsla för fantasy.
Åh, jag förbannar den dag då jag lät mig snärjas i litteraturens garn. Tänk om jag istället spelat tennis eller synth - då hade det kanske varit JAG som uttalade mig om Paris Hiltons senaste dejt.
Bitterhet!

2007-09-26 @ 09:52:30
URL: http://bull.kinkig.se
Postat av: /M

RS, det är till och med tre bilder, men den tredje bilden var så in your face att jag gömde den bakom den andra för att leka subtil :)

2007-09-26 @ 17:30:20
Postat av: /M

Bull, fast om du har läst rätt böcker kan du leka Leif GW och spekulera offentligt om vilka könssjukdomar Alex är sannolik att ta med sig hem från Paris.

2007-09-26 @ 17:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0