90000



Dra på trissor! Med hotet/löftet om att sluta blogga om han inte fick pengar lyckades Dick Erixon dra in drygt 90000krfem dagar! Jag är grymt imponerad av Dick och hans förmåga att dra en publik med så låg tröskel till plånboken. Det är inte en sarkasm. Presentationsbilden här ovanför sitter precis ovanför informationen om betal-sms och gironummer, och eftersom jag aldrig har orkat släpa mig till hans blogg tidigare vet jag inte hur länge den har suttit där. Men den är lite rolig. Och passande. Väldigt passande. Dick puffar glatt hela vägen till internetbanken.

Själv har jag inte fått ett öre i min egen kampanj där jag hotade med att sluta blogga om jag inte drog in 70000kr innan pingst. En optimistiskt lagd person skulle nog mena att det beror på att jag varken har lagt ut några gironummer eller skaffat betaltelefonlinjer. Men jag vet nog vad det beror på. Ni vill att Jesus skall hämta mig, eller hur!


Kommentarer
Postat av: Purgatid

Bara för att du förtjänar att leva i paradiset. <3

2007-05-07 @ 13:35:13
URL: http://purgatory.blogg.se/
Postat av: LMKT

Vadå Jesus? Han kunde du väl ha tänkt på lite tidigare... Öppna ögonen & inse att vi alla i själva verket är färdigbetalda & levererade hinsides själar. Utan en strimma av hopp.
Hur kunde Erixdraggen annars få ihop stålarna?
Allt går åt helvete - man kan inte ens drömma om att hoppa av till Albanien eller Kina längre.

2007-05-07 @ 23:34:13
Postat av: /M

Det är skillnad mellan att dö och att hämtas hem av Jesus i en försmak på hänryckningens tid. Ni får helt enkelt klara er utan mig tills det blir er tur... om jag inte lämnar minst 70000kr i kollekten. Prisa Gud! Pröjsa mig!

2007-05-08 @ 10:11:08
Postat av: SC

Det skulle bli ett himmla bloggande då, eller har man ännu ingen anslutning? Jag vet i alla fall på mina söner att Bredbandsbolaget har en helvetesansluting och att det jobbar ena djävlar på deras kundservice.

2007-05-08 @ 14:14:35
Postat av: N|.

Kanske du skulle vända på steken: låt folk betala för att du inte ska blogga?

2007-05-28 @ 19:19:41
URL: http://deepedition.com
Postat av: /M

Njaa. Jag vet inte. I värsta fall säger Magnus Betnér något elakt om mig och så får mitt tangentbord plötsligt anonyma hot från Jörgen.

2007-05-28 @ 20:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0