Fuck you very hard with klistervalla

Efter att ha läst om hur sossarna kan tänka sig att svänga i frågan om den demoniska hegemonikabalen lagen som i praktiken ger FRA tillstånd till generell avlyssning och lagring av all elektronisk kommunikation vi kan tänkas ägna oss åt, fick jag en liten idé. Kan man inte få statligt bidrag för att flytta till Kuba? I längden blir det säkert billigare för staten. Och personligen föredrar jag västindiens väder om jag ändå skall bo i en fängelsestat, även om kubanerna aldrig skulle ha råd att övervaka sina medborgare i samma utsträckning.

Kommentarer
Postat av: RF

rubriken på ditt inlägg här fick mig att skratta. jag tycker den är rolig. jag är en mycket simpel människa.

2007-03-23 @ 09:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0