Död åt spammare

Malena skrev:


Hej!
Har du hört talas om [XXXX]?
Jag har precis fått hem mitt presentkort på 500 kr på [känd klädbutik], Som jag förtjänat utan någon större ansträngning. Hoppas snart att även presentkortet på [känt varuhus] på 1000 kr kommer snart.
Läs mer i inlägget på min blogg så får du veta hur även du kan få gratis gejer.
MVH M



Hej Malena!

Eller Kurt eller vad du heter! Spam är ett oacceptabelt beteende, och dess upphovspersoner förtjänar någon form av kroppsaga. Du också. Jag är helt och hållet för ett återinförande av stocksättning av spammare, framför kyrkor, så att de som har vägarna förbi får tillfälle att spotta på er och kalla er saker som man inte får säga på tv.


MVH M

Kommentarer
Postat av: Purgatid

Hahahahahaha!!

2007-03-23 @ 17:01:44
URL: http://purgatory.blogg.se/
Postat av: bull

Men, hur tänker du nu? Du kanske hade kunnat få ett par gratis cheap monday...?
Själv får jag bara massa mail från en tjej som är intresserad av film och som har filmat sig själv och en kompis när de roar sig. Hon vill att jag ska kommentera hennes filmer.
En sådan loser,va. Som om jag skulle sätta mig och bedöma andras filmer utan att få betalt... Ha!

2007-03-23 @ 20:53:06
URL: http://bull.kinkig.se
Postat av: /M

Nu måste jag citera Billy Connolly: Fuck!

Men .... de får väl betala för sig om de skall bli recenserade! Hur många rubel per ord är en lämplig ersättning där?

2007-03-23 @ 20:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0