banala tårar





Jag vet inte om det beror på att jag inte är så överdrivet imponerad av Pol Pots i relation till all uppståndelse han har fått från horder av människor som aldrig hört eller sett en opera. Eller om det beror på att jag hatar programmet intensivt och förväntar mig att de som har satt ihop konceptet med den koprofagunket dramatiska redigeringen kommer att brinna i helvetet för det. Eller om det till och med beror på en komisk friktion mellan högt och lågt. Det här fick mig i alla fall att gråta av skratt.




Kommentarer
Postat av: Bengtsson from the blogg

Hej.
Jag ville bara ge dig en länk. Kan tänka mig att du uppskattar denna.
http://www.kontraband.com/show/show.asp?ID=3117&NEXTID=0&PREVID=6686&DISPLAYORDER=20070608181807&CAT=pics&NSFW=0&page=1&genre=0&rating=nsfw_sfw
Ha en bra kväll.

2007-06-25 @ 22:54:05
URL: http://djbetongmix.blogspot.com
Postat av: /M

Den är bra :)
Ha en bra natt och dag!

2007-06-25 @ 23:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0