Köp en tulpan

tulip
Nu har utrikesminister Bildt tagits med byxorna nere så många gånger i samband med pengarna från Vostok Nafta att man börjar undra om han har en hemlig porrkarriär i Ryssland och försöker smyglansera den här. Tro nu inte att jag tycker att den här röran är något dåligt bara för att jag häcklar honom. Inget kunde vara längre från sanningen som man säger i det stora landet i väst. Jag ser det som en vitamininjektion för demokratin. Det är en nyhet av nästan revolutionära proportioner. För första gången har vi möjlighet att se vad våra makthavare kostar att köpa, och vem som köper dem. Min förhoppning är att övriga ministrars och riksdagsledamöters delade lojaliteter snart blir lika transparenta.



Andra bloggar om: ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0