Förortsungar

Förortsungar fick fem av fyra guldbaggar igår enligt Catti Edfeldt i en radiointervju. Jag såg inte galan så jag kan bara referera intervjun. Och det enda jag har sett av filmen är reklamaffischer inför premiären för inte så jättelänge sen, så jag blev lite nyfiken och kollade vad IMDB säger om den:

User Comments:

User Rating: awaiting 5 votes.


Det leder mig till en fråga för er som har sett Förortsungar: Är det en ovanligt nysläppt eller märkvärdigt anonym film som var det bästa den svenska filmbranschen tyckte att den hade producerat under året som gått?


Som jämförelse kan man se vad IMDB-användarna har sagt om Göta Kanal 2, som fick premiär någon månad eller två efter Förortsungar:


User Comments: Predictable and boring (more)

User Rating:  4.1/10 (95 votes)






Andra om: , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0