Valfrihet

Jag har ett gammalt bloggerkonto som jag inte gjort så väldigt mycket med. Jag försökte logga in på det nyss och möttes som vanligt av:


Move your account to use the new Blogger


We've improved Blogger in a big way! In order to take advantage of it, you'll need to complete two simple steps to upgrade your blogs.




Tidigare har man kunnat välja att fortsätta som vanligt. Jag vill inte bli mer googlefierad än nödvändigt, så jag brukar tacka nej. Dock inte denna gång. Om man inte vill uppgradera och ta del av de stora förbättringarna ... så kan man hädanefter välja att aldrig logga in igen. Det är valfrihet.

Kommentarer
Postat av: kajsa

alltså. det där är weird. jag har gamla versionen och har inte blivit tvingad att byta. än. lucky me!

2007-02-11 @ 16:50:55
URL: http://iamabirdnow.blogspot.com
Postat av: Paul Valö

De inledde en våldsam googlifieringspogrom ikväll, allt slutade fungera ett tag och när det klarnade igen var allt förvandlat till google-typsnitt.

2007-02-11 @ 23:31:22
URL: http://paulvalo.blogspot.com/
Postat av: /M

Sånt händer alltid runt omkring mig. Det brukade finnas en norrlands nation i Lund, tills jag gick dit en kväll. Jag glömmer aldrig .... scenerna .... tangentbordet stockar sig under mina fingrar ...

2007-02-11 @ 23:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0