Ny karriär

Jag blev nyligen mer eller mindre belägrad av kundraggande livscoacher och livscoacher som ville utbilda nya livscoacher och allt var det var. Och det var då det slog mig. Jag skall byta karriär. Jag skall följa zeitgeisten och bli en ledargestalt, en personlig coach. Därefter följde en tid av planering och funderingar och nya planeringar till följd av funderingarna. Man måste ju nischa sig på något sätt för att inte försvinna i mängden. Och efter en tids förberedelser som faktiskt liknade ett montage i en amerikansk film, är jag nu redo att slå upp dörrarna till min nya, unikt nischade coachverksamhet. Så för alla som behöver det, finns nu här en tillgänglig dödscoach. Framtiden väntar.

Kommentarer
Postat av: /M

Jag har faktiskt inget emot coacher, de är jättebra. Men det blev lite mycket där.

2007-02-06 @ 15:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0