Shit pommes frites




Om det var väntat att Bidme är en bluff var det en outspädd överraskning att Karl Rove
skulle avgå nu. Fuck me! Man får anta att han blir lovligt byte för alla tänkbara utskott
och rättsliga instanser som vill börja ställa bushadministrationen till svars för alla
konstitutionellt dubiösa handlingar och rena lagöverträdelser nu. Det blir intressant
att följa jakten och även att se om han är för stolt för att köra Reagan/Gonzales gambit
vid utfrågningar. Jag skulle gärna beskriva den för er, men jag har ingen tydlig minnesbild
av den. Jag minns faktiskt inte ens vad jag precis skrev. Du kan kalla mig för idiot, det har
jag ingenting emot, mer än så kan ingen bli i staden där ingen minns sina arbetsuppgifter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0