SEO for dummies


När jag svängde in på knuff för en stund sen lade jag märke till en ny stjärna på blogghimlen. Henrik Sjöholms blogg har verkligen exploderat ... sen igår.


image273


Man blir ju nyfiken och klickar för att kolla vad alla bloggare som placerat honom på portalens framsida säger om honom. Kanske hittar man ett uppslag för ett nytt inlägg till och med.


image274


Ett uppslag hittar man helt klart. Själv är bäste dräng. Eller ingen talar så klokt som jag. Eller egentligen skiter jag i det, men varför har ingen annan insett min storhet än? Imorgon förväntar jag mig att Henrik Sjöholms nya bok Sökmotoroptimering For Dummies ligger överst på både bloggportalerns boksnackelista och twinglys förstasida.

Det här inlägget ligger under kategorin meningslösa listor. Fast den här gången är det Henrik Sjöholm som har producerat den. Och det är bloggportalen knuff som han har lyckats göra till en.

Kommentarer
Postat av: Konsultpappan

Kul tips. Tack!

2007-04-25 @ 15:51:34
URL: http://www.expeditionwow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0