Driftavbrott

Inatt flyttar blogg.se till operatören port80 och det blir ett planerat driftstopp i upp till tolv timmar. Men eftersom såna här saker har en tendens att kuka ur så vet man inte riktigt hur länge det dröjer innan det går att publicera något nytt. Eller ja ... något man skriver i eget namn, men som 143 andra bloggare redan har tänkt och skrivit innan man kommer åt att logga in på förmiddagen. Så jag tänkte att man kunde lägga ut något som hågade besökare kan läsa tills siten kommer upp igen. Något personligt, något eget, något jag har samlat ihop via google image search som ett uttryck för mina känslor och tankar. En aftonbladetblogg, som bull kallar det, där man inte är riktigt säker på om man ser på nya konstellationer av gullighet eller om det är samma inlägg som förra veckan. Därför är det ett perfekt inlägg för ett tillfälligt avbrott. Och för att irritera de som stör sig på sånt här :)





Vänner för livet. I love you too.

 
I will aaalwaaays love yooo-oou!

Tihi. Musen rör sig i sömen. Det är så crazy!


Zzzzov gott girls and boyzzzz. Pöss min lilla katt.



Kommentarer
Postat av: /M

Dags för en brasklapp. Om du som läser detta mot all rimlig förmodan har en blogg som påminner om det här och tror att jag driver med dig personligen, så gör jag inte det.

Jag har aldrig sett en blogg som ser ut såhär (men väl en del personliga hemsidor på mitten av 90-talet, som tog 25 minuter att ladda med modem) och skulle inte försöka såra dig för ett dåligt skämt.

2007-04-12 @ 21:39:31
URL: http://banal.blogg.se
Postat av: Bull

Det skulle däremot jag... :) Om du inte är 12, för då är det görgulligt, som vi säger i Göteborg.

2007-04-13 @ 12:57:30
URL: http://bull.kinkig.se
Postat av: /M

De kom igång igen enligt planerna, trots att det är fredag den 13:e. En ovanlig syyn på avenyyn!

2007-04-13 @ 13:39:06
Postat av: Missy M

*heheheheeeeee*

hamnade in på en hemsida för herrlösa katter, kunde knappt hitta kissemjaurna för allt blink bling gullilull ÖVERALLT! det kändes lite wierd och text i olika färger och storlek o gud vet allt! *Hosthaningekatthemhost*

2007-04-13 @ 17:33:28
Postat av: /M

så sött, ett hem för herrelösa animerade giffar :)

2007-04-13 @ 17:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0