Dagens citat

Alla kan inte blogga. Jag tycker att de som är kassa på att blogga ska lägga ner.

-Linda Skugge




Man kan absolut tycka att de som inte kan skriva skall låta bli att göra det. Åtminstone offentligt. Det låter hårt, men bear with me. Ibland håller jag med henne om det så starkt om det att jag blir alldeles överväldigad. Men det är inget som har hindrat henne från att skriva offentligt i snart två decennier. Så det är bara att bita ihop och gilla läget, Linda. Vad skulle du göra om de som inte kan skriva på ett eller annat sätt hindrades från att göra det?


Edit:
Shit, jag kan inte bestämma mig för om hon är sarkastisk.


Kommentarer
Postat av: Purgatid

Det var det töntigaste jag läst på länge. Finns många bloggar jag tycker är ren skit. Men jag har ingen rätt att säga åt andra att de inte skall blogga.
Det är som att säga åt människor som är kassa i sängen att sluta göka. Eller som att säga åt människor som stammar att sluta prata.
Jävla stolletant.

2007-04-10 @ 16:58:14
URL: http://purgatory.blogg.se/
Postat av: Bull

Sarkasm? Kan hon sådant? Jag är skeptisk. Eller? Kan hon ha varit rolig för första gången? Kan det vara så? Jag är skakad i mina grundvalar!

2007-04-10 @ 17:12:27
URL: http://bull.kinkig.se
Postat av: Purgatid

I ljuset av tidigare maskingevärsgrodsalvor, så är jag tveksam till att hon är det minsta sarkastisk. Ja, jag tror nog jag skulle kalla henne lögnare om hon påstod det.

Det är bara att arkivera blogginlägget i kategorin "korkade uttalanden av socialt efterblivna."

Jag är 26, och jag tänker redan "vad folk har blivit ohyfsade nu för tiden."

2007-04-10 @ 19:29:10
URL: http://purgatory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0