Jag hatar Virtanen idag

Man kan säga att han var det tidiga 70-talets James Blunt.

Och kanske bör James Blunt, när han en vacker dag slutar utmatta våra öron via radioapparaterna, omvärderas på samma vis som Cat Stevens magiska melodier och kärleksbudskap bör återupprättas, om detta inte redan har skett i dessa från onödig smuts trevligt befriade yachtrocktider.



Virtanen om Cat Stevens, och jag hatar honom för det

Det är nästan som att erkänna att man har varit oförmögen att uppskatta Marianne Faithful och använda Amy Diamond som alibi för att börja göra det nu.






Andra om: , , ,

Kommentarer
Postat av: /M

Okej, jag -hatar- inte Virtanen så att jag lägger ut en fatwah på honom eller sticker nålar i en docka som påminner om en liten Virre med hönsblod i ansiktet eller nåt sånt. Och det går säkert över tills imorgon också.

2006-11-11 @ 18:56:34
Postat av: Anonym

det påminner lite om det gamla insändarskämtet hendrix/kravitz

2006-11-11 @ 19:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0