Borat

Efter att Metros recensent utnämnt Borat: Cultural Learnings of America to Make Benefit Glorious Nation of Kazakhstan till världens roligaste film känner jag mig nästan piskad att trotsa mina förutfattade meningar och se den trots ett betydande initialt motstånd. Fast jag övertygas kanske inte helt och hållet av argument som att "is nice, I like" är en citerbar replik som får en att skrika av skratt. Men jag uppskattar att se mina fördomar naggas i kanten, så om inget annat så skall det i alla fall bli intressant att se filmen.



komedi

Min förutfattade mening om Borat


Lyteskomik ligger så nära den nedre gränsen att det inte syns





Andra om: ,

Kommentarer
Postat av: clara aarts

filmen var urdålig, kan någon förklara det roliga med den? Jag gick efter halva filmen.

2006-11-04 @ 20:49:39
Postat av: Anonym

nu har jag inte srtt boratgerjen (och tyckte faktiskt all ali g-rullen var bra (dagen efter..och främst när det gällde att iran skulle gå och köpa munchie-sjit)

Men...komik verkar vara rent defenitionsmässigt det idioter kan skrattaår utan att ha dåligt samvete (var är min skalpell?))

2006-11-05 @ 04:25:46
Postat av: Anonym

du har waaaay för hög uppskattning av stefan och krister...

nästan så hög att du ska vara lika glad som dick cheney och paul wolfowitz över att mina föräldrar uppfostrande mig till att bli en grönsaksätande tönt som går barfota och vänder andra kinden till istället för att för att ha lärt mig att hantera kulvapen.

2006-11-05 @ 06:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0