och apropå det

Apropå Sverigedemokraterna så har Ronnie Sandahl träffat tjugotvååriga Emma Westergren i Malmö, som beskrivs som deras nya ansikte. Och det är något med hennes reserverade och föraktfulla uttryck på bilden som ackompanjerar artikeln på ett nästan försåtligt sätt som ... ja det är något ... bilden påminner mig ... påminner ... men vem påminner hon mig om. Vem vem vem. Jag går omkring som Professor Balthazar en stund (trots att varken min etnicitet eller kulturella identitet är slavisk) ... och så! Jaaa! Kom så går vi och torterar Pugsley och begrundar invandrarnas kulturella omoral en stund.

emma

Kommentarer
Postat av: Purgatid

Aaaahahahaha!

2006-06-08 @ 18:16:50
URL: http://purgatory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0