nutidsstress

Jag kände en stegrande, pulserande stress över att hinna med att skaffa en högupplöst tv-skärm med hdmi och hdcp och utan att ha en menlöst hd-fejkad xga-upplösning på 1024 x 768 och utan att ruinera mig innan fotbolls-vm inleds. Vad som händer med privatekonomin efter finalen spelar mindre roll. Jakten var dessutom igång på att få tag på Canal Digitals högdefinitionsmottagare, trots att det är en farligt lång kö på den. Sen behöver jag kanske en ny fåtölj som är anpassad för evenemanget. Naturligtvis måste man hinna att lagra upp med öl och chips och se till att man har frysemad som tar en igenom hela turneringen. Men stressen och ångesten över att inte hänga med släppte när jag kom på att jag inte är särskilt intresserad av fotboll och egentligen inte vill titta på den. Ibland gör man det svårare än man behöver.

Kommentarer
Postat av: u.fan

Lätt att bli lite prylberoende?

2006-06-03 @ 18:19:09
URL: http://ufan.sprayblog.se
Postat av: /M

Många prylar blir det. Hur många prylar blir det? Jag har räknat på det där. Man måste ha två par cargopants på sig på jobbet för att få med sig allt.

2006-06-03 @ 18:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0