Kris

birdinhand  I alla människors liv kommer det stunder som är så tunga att man inte vet hur man skall orka ta sig igenom dem. Stunder då man är helt ensam med sig själv och måste möta motgångar, sjukdom, saknad, sorg, kärlekslöshet, uppbrott och död. Alla tappar fotfästet någon gång i livet, och vi vet alla hur svårt varje andetag är att dra då. Men det är inte omöjligt. Med tålamod, ibland ren envishet kommer man så småningom igenom krisen. Det går, men ibland behöver man lite extra hjälp för att ta sig över de djupaste avgrunderna. Estrella Grillchips, en väg genom livskriser i över 40 år.


Kommentarer
Postat av: kajsa

jag föredrar dillchips men de kanske inte är lika serotoninhöjande?

2005-11-14 @ 23:26:26
URL: http://skumkantarell.blogspot.com/
Postat av: cleopethra

Är det allvar, har det funnits en sådan reklam?

2006-09-08 @ 23:16:22
URL: http://cleopethra.blogg.se/
Postat av: /M

Nja. Ibland önskar jag att jag var en reklamare, men det brukar gå över på 2½ sekund (jag är lite trög).

2006-09-08 @ 23:21:04
Postat av: evisen

Estrella - ett lätt sätt att umgås. Du käkar grill så käkar jag dill o så skrattar vi! =)

2006-11-14 @ 01:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0