Vem kan det vaaaara


Svensk världsartist riskerar fängelse

En 37-årig svensk kvinnlig artist riskerar fängelse för grovt skattebrott [...] inkomster under sent 1990-tal och tidigt 2000-tal. (Aftonbladet)




Väldigt diskret skrivet av Aftonbladet ... med tanke på att mängden kvinnliga svenska världsartister på 90-talet, nu i 37-årsåldern, närmast kan beskrivas som ett myller av ... en person två personer. Rätta mig gärna om jag har fel, men jag tror inte jag har fel. Man får anta att "en närstående person" nu jobbar febrilt på att få tag på chefen för SÄPO för att ordna upp det här.


Edit:
deeped rättade mig i kommentarsfältet. Det fanns uppenbarligen hela två personer som passade in på beskrivningen som Aftonbladet tryckte. Hade jag känt till Pandora hade jag nog ... reagerat lika negativt på Aftonbladets tidiga outing som när jag trodde att det bara fanns en kandidat.

Kommentarer
Postat av: Missy M

öhh?
Jag borde ju kunna det där?
Vem?

2007-10-05 @ 10:04:52
Postat av: Kristoffer Burstedt

Menar du att det är nå'n från Ace of Base? Vem?
Vinner man något om man gissar rätt?

2007-10-05 @ 12:39:07
URL: http://burstedt.blogspot.com
Postat av: /M

Man vinner en fadd smak i munnen av aftonbladet om man listar ut vem av systrarna Berggren som är nästan 37.

2007-10-05 @ 12:51:24
Postat av: deeped

Mig veterligen är det Pandora. Så snarare har du gått på den gamla finten att skriva som om det låter som om det är någon annan mer känd: http://vasteras.expressen.se/V%25C3%25A4ster%25C3%25A5s/1.868913/pandora-atalas-for-grovt-skattebrott

2007-10-21 @ 00:34:45
URL: http://deepedition.com
Postat av: /M

Det fanns alltså två nu 37-åriga kvinnliga världsartister på 90-talet. Mea Culpa: Jag har aldrig hört talas om Pandora.

2007-10-21 @ 00:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0