Never forget

Dagens offer för nazisternas judeförföljelse är ... den moderate riksdagspolitikern Göran Lindblad.

image331


Revolutionära frontens (förmodat) unga radikaler annonserade ut Lindblads villa till försäljning med avsikten att det skulle vara en analog till regeringens utförsäljning av statliga bolag. Stackars Lindblad fick ta emot flera samtal från "spekulanter" (GTs citattecken) och har blivit så upprörd att han jämför sitt öde med judarnas i tredje riket:

"Här föreslår de att man ska konfiskera privat egendom och sälja det till en tredje part. Det är vad Hitler gjorde med judisk egendom och det är fascism"

Jag är så förfärad över de kval Lindblad har lidit som vår tids jude i vår tids nazityskland (Lundby), att jag manar till ett tyst ljuståg genom Lundby inatt. Ett ljuståg till stöd för nazismens offer. Vi får aldrig glömma.


Kommentarer
Postat av: Henrik

Det är helt fantastiskt. Sånt gnäll. Självklart kan jag förstå att man blir sur, men... Jämför man lite telefonsamtal med Hitlers utrensningar av judar så är man en RÖVHATT!

2007-07-12 @ 20:24:04
URL: http://thingsthatbotherme.blogg.se
Postat av: /M

Jag hade blivit så jävla sur att jag inte kan uttrycka det i ord, men steget därifrån till det här är galet långt. Man hoppas att det bara var en tillfällig hjärnfjärt.

2007-07-16 @ 16:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0