Reklam

Det finns kanske en och annan som har lagt märke till att jag inte är så mycket för reklam och marknadsföring. Jag avskyr helt enkelt att utsättas för det och skulle i regel inte ha något emot en adblock-plugin till livet självt. Men inga regler utan undantag. Och för att kväva alla misstankar i lindan; jag får inte ens en trisslott för det här inlägget. Jag vill bara göra alla medvetna om en makalös ny produkt från Philips som ersätter både din dammsugare och din religion, vad den än må vara. Alla måste köpa!


philips

Kommentarer
Postat av: /M

Ah men fan, nu såg jag att just den här modellen saknade påse med själrengörande filter. Akta er så att ni inte köper fel dammsugare.

2007-02-02 @ 03:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0