idag behöver jag en insulinspruta

Här serveras ännu en fascinerande detalj ur mitt liv. Idag åt jag frukostflingor för första gången sen ... någonsin tror jag nästan. Min spontana reaktion på upplevelsen var: Hur i helvete kan någon låta sitt barn äta det här giftet varje morgon? Vad säger Freud om det här? Försöker föräldrar döda sina barn för att slippa konkurrensen? Vad säger Jung? Vem bryr sig om vad Jung säger? Vill du ha lite geléråttor på flingorna? Nu kan jag inte skriva mer. Jag måste få i mig mer blixtsnabba kolhydrater! Gnah gnarh gnarh!!!!!







Andra bloggar om: , ,

Kommentarer
Postat av: Purgatid

Hahaha!
Join the suger side, join us, jooooin us.
And get a free mars bar.

2007-02-01 @ 14:13:21
URL: http://purgatory.blogg.se/
Postat av: /M

Cthockher fhtagn - ph'nglui mglw'nafh Cthockher R'lyeh wgah'nagl fhtagn!

2007-02-01 @ 22:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0