Bloggutmaning from hell ... where they are mostly old, have no income and are generally miserable

Sjung med i utmaningen! Vem är du? Vem är jag? Kolla på en sajt nu.


Tala om för teleadress var du bor så får du ett  horoskop psykografisk profil. Det är nästan kusligt hur mycket de vet om en ... typ. Ta tillfället i akt att se vem jag är innan du tar reda på vem du själv är!


Jag är
  • Ung
  • Välutbildad
  • Singel
  • Hög- och medelinkomsttagare
  • Boende i bostadsrätt 
  • Kultur- och samhällsintresserad
  • Förändringsbenägen och vetgirig

    Jag konsumerar
  • Klockor
  • Böcker
  • Accessoarer
  • Vin

    Jag är intresserad av
  • Andra länders kultur
  • Konst
  • Ungdomskultur

    Jag läser
  • Morgontidningar
  • Kulturtidningar
  • Populärvetenskap

    På tv ser jag
  • Samhällsreportage
  • Populärvetenskap
  • Debattprogram


    I valet 2002 kunde jag lika gärna ha röstat rött som blått och jag är på det hela taget nöjd med mitt liv. Och medans du antar utmaningen går jag ut och köper illustrerad vetenskap, några kartonger vin och en läcker bärpåse för dem från gucci. Gud vad tiden går!

Kommentarer
Postat av: N|.

Det är onekligen intressant att konsumera "klockor" ...

2007-02-27 @ 15:54:12
URL: http://deepedition.com
Postat av: Bull

Jag måste flytta eller ta livet av mig. Jag hör till gruppen Internet och mingel. Jag läser kvällstidningar, tittar på musikvideos och är intresserad av äventyrssporter, styrketräning och sportdykning.
Att ja inte ba dog asså... Så totalt avslöjad!

2007-02-27 @ 17:36:36
URL: http://bull.kinkig.se
Postat av: joel

* Medelålders
* Högutbildade
* Gifta par med barn
* Förmögna med höga inkomster
* Villaförort nära Storstad/Medelstor stad
* Samhällsintresserade
* Förändringsbenägna individualister

det stämmer förvånandsvärt bra...
det är nog inte så konstigt att folk tittar på mig som att jag inte hör hemma här när jag är ute och promenerar

2007-02-28 @ 19:28:11
URL: http://on.tehintarweb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0