Martha, Martha

Och så var man en erfarenhet rikare utan att egentligen ha gjort något. Jag kom mig för att se Martha Stewarts program för en stund sen. Det verkade vara ett hopklipp av de bästa inslagen från det senaste året. Man kan säga mycket om programmets form och innehåll, men Martha själv gjorde ett starkt intryck på mig. Ungefär samma intryck i varje segment. Nu har jag suttit en stund och försökt att fånga det i ord, men de vill inte komma ut rätt. Det kan vara dålig voodoo. Ay ay ay. Men som tur är så säger ju en bild mer än tusen ord. Just den här bilden säger ungefär niotusentrehundrafemtio ord, och fångar mitt intryck av Martha Stewart rätt bra...
pope


Kommentarer
Postat av: /M

I datasammanhang är 1 word = 2 bytes. Bilden är 18,7kB stor, vilket blir 9350 word. (Det är bra om man trycker på tangenterna i rätt ordning).

2006-05-26 @ 21:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0