Fittreklam



Är inte den flera kvadratmeter stora annonsen för ob-tamponger (gör det bekvämt för musen) på stans reklampelare lite väl grov och vidrig att slänga i ansiktet på folk bara sådär? Eller det kanske den inte är? Det är ju något fullständigt naturligt, och inget att skämmas över, så alla måste bli glada över denna unika möjlighet att utsättas för en könsordbaserad kommers, frammanandes inre bilder av  utsöndring av intima kroppsvätskor när man går på stan och äter en falafel med stark sås. Jag skall måla fotspår på ob's flagga och bränna den inför knäppande frilansfotografer. Sen skall jag storma deras ambassad. Eller så biter jag bara ihop och knyter näven i fickan ... vilket kan vara nog så bekvämt för kuken. Sen skriver jag om det på stans väggar, för alla att glädjas över.





Kommentarer
Postat av: Muckan

intressant. Tack :) Ytterligare ett skönt inlägg =)haha!

2006-03-14 @ 12:31:40
URL: http://muckan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0