1337

1337   Visst ser Alexander Bard ut som den sletne bajsmannen som inte orkat göra rent ansiktshåren efter en lång helgs partajande, placerad på strategisk plats under Stockholms femtio senaste tjugoåriga landsortskillar med en dröm om det stora livet, skrikandes "min mun är ditt andra rövhål", tills den fylls med mousse? Och visst känns det som om man inte ens behöver önska sig att det är sant? Och efter att ha utsatts för hans förhållningssätt till musik och åsikter om allt mellan himmel och jord sen 80-talet, känns det som en extremt trovärdig förklaringsmodell till hur det kan komma så mycket skit ur ett sånt litet troll. Men det är klart, han skrattar (och stinker ner) hela vägen till banken.


Kommentarer
Postat av: Missy M

I have a problem - jag har råkat tycka om hans musik i alla tider! Det värsta problemet är att jag nog skulle tycka om att få Elit-mailet. men jag fördömmer dess innehåll ändå! det var väl därför man skulle hålla det hemligt - för att det är så vedervärdigt pinsamt, för att inte tala om elakt på ett vidrigt sätt! Tvi vale!

2006-02-23 @ 22:37:36
Postat av: /M

Det blir lite lättare när man avskyr hans 'musik'. Och det blir lättare om sånt skvaller inte finns tillgängligt ... lättare att fördöma om man inte är en del av grejen i alla fall. Jag vet inte vad jag tycker om det än. Jag tycker bara att Alexander Bard är det äckligaste på två ben.

2006-02-23 @ 23:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0