Andra favoritbloggar

Eftersom jag är för snål för att pröjsa för det här, så får jag nöja mig med tio megabytes utrymme (varav sextio procent är använt nu). Jag kan inte redigera texten i marginalerna heller, så därför får jag göra ett litet inlägg om en av mina nya favoritbloggar. Den uppdateras tyvärr inte så ofta som den borde, men det tar kanske tid att skicka inläggen från där han bor. Språkligt sett skulle den kunna bli en nobelpriskandidat om några år ... dels för att akademien gillar att ge pris till folk som inte skriver romaner eller lyrik nuförtiden ... och dels för att den är skriven på ett språk som bara Horace kan ta till sig med full behållning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0