Misstag

Mina föresatser handlar oftast om saker jag inte skall göra. Att inte läsa Expressens krönikörer är en allmänt hållen föresats jag har. Att undvika Marie Söderqvists tankevåldtäkter är en mer specifik sådan. Men ibland spelar det ingen roll vad man har för ambitioner, för det skiter sig ändå. Förhoppningsvis lär man sig något då och tar med sig en insikt från sitt misslyckande.

Man är inte konservativ på riktigt förrän 1860 års bomullsodlare i Virginia hade tittat snett på en och skakat på huvudet i vantro åt ens åsikter. Det är förresten utsökt hur Expressen med konsekvent precision har lyckats skrapa upp möglet från botten av skribentlatrinen under så lång tid när de har rekryterat sina krönikörer. De hade garanterat givit Hitler en egen kolumn idag för att han "rör upp känslor med sitt engagemang".

Kommentarer
Postat av: Jörgen

T
H
E
G
U
I
D
E
-- Din Guide till Världen!

2007-06-12 @ 00:48:25
URL: http://www.TheGuide.nu
Postat av: SC

Och med vilken rätt lurar Du andra att göra ditt misstag till sitt? Man känner sig dum eftersom Du ju faktiskt skrev att det var ett misstag.

2007-06-12 @ 00:50:01
Postat av: /M

T
H
E
S
P
A
M
M
E
R
S
-- Släpps aldrig igenom, Jörgen!

2007-06-12 @ 00:51:07
Postat av: /M

Förlåt SC! Förlåt! Det var bara för att synas på knuff imorgon! Jag skall göra bot! :´(

2007-06-12 @ 00:52:09
Postat av: Missy M

Alltså...jg läste krönikan ochundrar om hon är seriös? Jävla idiot skullejag vilja säga! Jiiiiz! Jag är för upprörd för att skriva ner vad jag skulle vilja säga till idioten! Återkommer!!

2007-06-12 @ 01:26:28
Postat av: Malin

Jag fattar inte.. Bara för att hennes arbetsliv suger måste alla andras också göra det? Eller vadå?

2007-06-12 @ 21:55:43
URL: http://malinsmamma.blogg.se
Postat av: /M

Det är nog inte bara arbetslivet som har sugit där.

2007-06-12 @ 22:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0