skvaller

 

Tissel tassel.

 

Jag råkade lägga märke till att Aftonbladet har sågat Mat-Tina och hennes Cookalong, inte bara en gång, eller två gånger utan hela tre gånger med en krönika också. Detta trots att alla dokusåpor som går på tv är i princip en tittarsuccé med tokfascinerande personligheter enligt tidningens synergistiska förhållande till tv.

Det är extra förvånansvärt eftersom Aftonbladet har haft ett samarbete med Tina i webtv-sektionen.

 

Så finns det något slags ont blod mellan Aftonbladet och Tina, och varför hakar inte Expressen på det? Jag är så nyfiken att jag skulle kunna ägna flera minuter åt en sån artikel.


Kommentarer
Postat av: liberum-weto

Av princip håller jag aldrig med Aftonbladet. Det brukar vara rätt, men efter att i fem minuter avsmakat Cookalong, fick jag avsmak för anrättningen, och förstår därmed avrättningen. Visserligen är normalt Aftonbladet smaklöst, men här har de rätt och det kan ju vara skumt att de har rätt trots rättigheter kring Tinas rätter. Men rätt skall vara rätt, och i detta fallet rättar jag inte Aftonbladet.

2009-10-13 @ 22:58:47
URL: http://blogg.passagen.se/liberum-weto/
Postat av: /M

Right on! (Själv har jag bara sett förlagan)

2009-10-14 @ 03:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0