Vem kunde tro't

Åh, kolla här, en ganska lång jämförande artikel som kommer fram till att mac mini är bättre än fujitsus pyttedator. Eller som man egentligen borde uttrycka det, att windows vista suger livet ur sprillans nya datorer. Nu väntar jag på uppföljningen som visar att skiten suger livet ur användarna också.

Jag är ganska så irriterad över att jag tvingades betala för helvetesvista när jag köpte en laptop, utan möjlighet till återbetalning eller uppgradering till Windows XP. Eller uppgradering till Windows 98 för den delen. Men precis som det kinesiska tecknet för dysenteribajs även betyder möjlighet, så medförde det att jag upptäckte att Ubuntulinux går att använda på skrivbordet numer. Inte för att det gör mig mindre sur över bedrägeriet jag utsattes för när jag köpte burken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0