Popcirkus

Popcirkus hade bara 77000 tittare, live med Luuk&Sinding-Larsen och på bästa sändningstid enligt Aftonbladet. Jag råkade se ett avsnitt på en förfest och... tja, jag är inte förvånad. Det var ganska dötrist för att vara brutalt ärlig. Nu är det inte så konstruktivt att säga öööööh skittrist, så här kommer några förslag för att förbättra programmet:

-Korta ner programmet från 90 minuter till 50-60 minuter.
-Byt programledare till -en- musiker som även kan intervjua folk
-Ljusare scenografi, även om det är på en klubb, för att ge en mer öppen känsla
-Spela in live och sänd i efterhand, sent på kvällen
-Mindre trams och mer musik. Tempot var sirapsliknande.
-Var inte rädda för udda musiker från utlandet

Ja, kort sagt tänk mer Later with Jools Holland än Måndagsbörsen.









Kommentarer
Postat av: Bull

Tanterna som städar hemma hos folk har över 800.000 tittare. Jag vet inte vad det betyder, men jag tror att det är något jag inte vill veta.

2009-03-20 @ 08:56:45
URL: http://bull.kinkig.se
Postat av: /M

Det är väl roligt att se folk göra saker man inte själv orkar?

2009-03-20 @ 19:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0