På wiedersehen

Någonting hände med statistiken när plattformen ändrades. Antalet träffar minskade i ett slag med 85-90%. Vilken perfekt timing att resa bort från civilisationen på! När jag kommer tillbaka i slutet av juni är bloggen kanske död och begraven så att jag kan återgå till att gnälla live.

Sigma DP1 (kompaktkameran med en foveonsensor som sitter i systemkameror) känns förresten som en halvtaskig leksak att hålla i. Kontrollerna är inte intuitiva och det finns inget automatiskt objektivskydd heller. Men jag skulle ändå inte ha något emot att låna en på resan och hänföras över bildkvalitén. Hint. Hint.




Kommentarer
Postat av: Bull

Resa bort från civilisationen? Vart?

Det spelar förresten ingen roll. Jag är redan avundsjuk. Civilisationen är överskattad!

2008-05-05 @ 09:41:29
Postat av: /M

Har du sett Into the Wild? Så roligt har jag det inte :)



Det är mestadels bristfällig internetuppkoppling och glesbygd med betoning på gles som gäller. Is nice.

2008-05-05 @ 11:05:57
Postat av: Andris

Äh, klart du ska återuppliva bloggen när du återvänder från vischan! =)

2008-05-08 @ 14:25:58
URL: http://parresvammel.blogspot.com
Postat av: liberum-weto

Verkar vara en acid musiktrip du skall på?

2008-05-13 @ 06:53:18
URL: http://blogg.passagen.se/liberum-weto/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0