Butterfly Effect-utmaningen

Nu tänkte jag dra igång tidernas kortaste kedjebrevsutmaning: The butterfly effect-utmaningen.
Med all sannolikhet stannar den här.


Om du kunde resa tillbaka i tiden till valfri plats och göra en skillnad, vad hade du gjort då? Och varför?



Jag hade åkt tillbaka till september 1970 och räddat Jimi Hendrix från att kvävas.
Då hade han kunnat fortsätta sin lysande karriär, och ta in Loffe som trummis i bandet.
Och då hade det aldrig blivit någon Göta Kanal 2.




BEUtmaningen går vidare till
Bull
Liberum-Weto
Dolly(s Dagbok)


Ps. vem som helst som är galen nog att haka på kedjebrev får göra det

Kommentarer
Postat av: liberum-weto

Jag kunde ha tänkt mig samma sak, men vad gäller Göta Kanal 2 -- så räckte inte min tid till för att se den färdigt - så det jag såg hade jag önskat backa bort.
Nu får jag väl tänka ut något mer ....

2008-01-19 @ 19:01:20
URL: http://blogg.passagen.se/liberum-weto
Postat av: Helt vanlig villaägare

Jag hade åkt tillbaka till den smällkalla vintern 1941 och gjort den ännu kallare så att alla talgoxar dött så att Dolly kunde sluppit den där jävla Horace så att deras kadaver inte pestat ner folks grundvattenbrunnar så att inte 4 kg vittvätt blivit förstört.

2008-01-22 @ 12:46:58
Postat av: /M

haha, aw, stackars Dolly

2008-01-22 @ 13:19:11
Postat av: Henrik

Jag hade rest tillbaka till 1947, räddat det stackars koläppsskördande ryndskeppet ifrån att krascha i Roswell, New Mexico. Då hade aliensen sluppit bli arga på USA och då hade de inte mördat JFK, och då hade CIA lyckats bättre med att förgifta Castro och då hade inte Bush-familjen haft sådana framgångar bland exil-Kubanerna i Florida och då hade inte Bush den Förste krigat en massa mot Irak, och då hade inte al-Qaeda krockat med WTC, och då hade vi inte haft Patriot-Act och allsköns slem Hitler-lagstiftning och då hade vi inte Bodström dy fått nippran på avlyssning och övervakning och då hade jag kunnat ladda ner från Pirate Bay utan att riskera störningar i driften.

Så det så. It's all connected.

2008-01-31 @ 15:57:19
URL: http://thingsthatbotherme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0