Sluta spamma, Maria Vuitton

Räcker det inte med din och dina med-"modebloggares" budgetsökmotoroptimering och fulmarknadsföring med sunkiga tävlingar som lusar ner bloggindexeringsverktygen med skitlänkar? Måste du spamma andra bloggars kommentarfält med nonsens för att höja din ranking också?

Dra ditt pepparn växer Maria Vuitton!

Och om du gör det, dvs åker till Holland, kan du köpa hem lite ... eller nej glöm det förresten.






Ps. Vad är det för storlek på de rosa pumpsen man kan vinna om man bli kommentar #1000?

Kommentarer
Postat av: liberum-weto

Maria Vuitton! Vem är det? jag förstår inte!

2008-02-06 @ 02:49:30
URL: http://blogg.passagen.se/liberum-weto
Postat av: /M

Hon är bara ännu en av alla modebloggare som hellre syns än skriver om mode.

2008-02-06 @ 13:25:10
Postat av: Maria Vuitton

Jag är ingen modebloggare era nördar :) De finns i alla storlekar! Annars hade jag väl skrivit vilken om det bara var ett par.. ta inte åt dig för att jag frågade... visste inte att du inte hade några åsikter :) du borde seriöst bli socialare, om du är rädd för folks kommentarer då kan jag tänka mig hur du är in real life! stackare.. du borde lösenordsskydda din blogg så att ingen kan skriva!! Så att du inte blir arg och ledsen i onödan...

2008-02-13 @ 00:25:15
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: /M

Jag är inte rädd för kommentarer. Jag hatar spam och spammare. Den här kommentaren var inte spam, så den släpptes igenom trots dina trolltendenser.

De flesta "modebloggare" är inte heller modebloggare.

2008-02-13 @ 00:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0