Lägg ner DN kultur?

Upptäckte via Norbergs blogg (inlägg 2584, som inte går att direktlänka till) att det finns en facebookgrupp som heter Lägg ner DN kultur. Jag har inget facebookkonto längre så jag vet inte vilka som är med där eller varför. Men eftersom liberaler skall stå för yttrandefrihet och pluralism måste jag utgå ifrån att de 291 medlemmarna Norberg såg när han skrev posten alla är maoister, stalinister, fascister eller av dylik monolitiskt politisk övertygelse. Eller så har de personlig beef med någon ansvarig på DN kultur och har tappat greppet på något sätt. Någon annan förklaring kan jag inte se. Norberg själv är f.ö. inte medlem i gruppen, trots sin personliga tvist med Malm och Schottenius. Det är cred.

Kommentarer
Postat av: Liberum-weto

Vad är DN-kultur?

2008-02-21 @ 21:29:56
URL: http://blogg.passagen.se/liberum-weto
Postat av: /m

Postar du från framtiden? :o

2008-02-21 @ 21:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0