Dagens Nelson

image380


Det har hänt några gånger att det kommer in folk på akuten med föremål som har fastnat i ändtarmen. Det är lite komiskt. Men ursäkterna de gör för att förklara hur föremålen har hamnat där är väldigt komiska. Oftast har man råkat sätta sig på grejen utan att se sig för, men det finns även lite mer kreativa förklaringar. Som den här mannen i Pakistan som säger sig ha blivit rånad på sina två bufflar medelst en pepsiflaska i röven!

Rent fysiskt är det ju trovärdigare än att man har råkat sätta sig på en flaska hårskum i duschen, men i väntan på rapporter om en våg av rån av sodomitbanditer i Pakistan lutar jag mig tillbaka och säger HA-HAA!

Kommentarer
Postat av: Bull

Min bästa analhistoria inträffade när vi på en fest diskuterar någon som kommit in med en äggkopp i ändtarmen.
Varpå kompisens fru frågar "Men hur lyckades han svälja den?"

2007-11-22 @ 15:28:18
URL: http://bull.kinkig.se
Postat av: Purgatid

Jag var med om en freak accident på hamngrillen i ett litet pittoreskt fördomsfullt samhälle en gång. En tjej, som (såvida hon inte gjort porrkarriär nu) skall förbli anonym, var full och satte sig på en peflaska så att den bröt trostyget och gled in i alternativet till härligheten. Ingen läkare tillkallades dock, och hon flyttade snart från det lilla samhället. Vi var flera vittnen dock.

Personligen vet jag inte om jag skall vara road eller tycka synd om henne, eller kanske både och. Faktum kvarstår dock - freak accidents händer. På riktigt.

2007-11-23 @ 00:44:27
URL: http://purgatory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0