Gött mos!

En växande andel av Aftonbladets nätmaterial är nu bara tillgängligt för betalande plus-medlemmar. Dåliga nyheter för oss snåljåpar i allmänhet och dito bloggare i synnerhet tänkte jag först. Kanske minskar de sitt eget avtryck i bloggsverige också på så vis. Jag vet inte om de släpper det fritt efter några dagar, men dagstidningsmaterial tenderar ju till att vara färskvaror, så det förändrar inte så mycket. Men sen kom jag på andra tankar. Om den här utvecklingen fortsätter blir det ju snart en tabloid mindre att få sitt sinne förgiftat av. Gött mos! Så kom igen Aftonbladet, öka takten! Gör hela nätupplagan till en betalzon så fort ni kan! Och Expressen, för fan, haka på ni med! Ni har mitt helhjärtade, ärliga stöd för detta. Och som medlem i bloggosfären vet jag att det bär en symbolisk tyngd som inte kan underskattas. Och jag vet att ni vet det också.

Kommentarer
Postat av: cleo

Du har mitt fulla stöd i detta! ;-) Trevlig helg!

2007-05-04 @ 11:23:10
URL: http://inredningsbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0