John Stuart Diploma Mill

image303


Varje natt innan jag somnar fäller jag en liten tår av tacksamhet över att vi har de bästa, mest kvalificerade och i särklass mest omdömesgilla politiker vi kan ha i regeringen. Det skänker en trygghet till tillvaron som pengar inte kan köpa... utom kanske på postorder här och var. Så tack, arbetsmarknadsminister Sven Otto Littorin. Tack för att du finns. Tack för att du för med dig dina kvalifikationer och ditt gilla omdöme till en position som påverkar så många människors liv. Du kommer att finnas med i alla våra undersåtliga tankar inatt.




Kommentarer
Postat av: Smyg

Jag är inte fullständigt övertygad om att vi delar samtliga varandras åsikter, inte ens i den här sakfrågan, men det här var bland det roligaste jag har sett och läst i år. Tack, snälla!

2007-06-19 @ 09:22:56
URL: http://smyg.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0