You are here

Via BLOGGAR-ALEXANDER hittade jag den här lilla egotrippen på illustrerad vetenskaps hemsida. Egotripp förresten? Om man är masochist!

Sett till helheten gick det lite sådär. Halvdant. Jag är förstås fullständigt förfärad över att jag inte fick full pott på testerna ordförråd (18/20p) och relationer (19/20p). Så förbaskat svåra var de faktiskt inte. Speciellt inte när yours truly är ett svarsalternativ på en fråga.

Aber doch, med tanke på testets reaktion på att man tog sig igenom det (se bilden) kan man ju få för sig att det är hardcore. Men gå inte på den lätte. Vem som helst kan fullfölja, jag lovar. Kolla själv här.


image326

Kommentarer
Postat av: /M

Ni läsare är antingen väldigt artiga eller oengagerande. Jag har svårt att tro att ett test där jag placeras i den översta iq-procenten är helt tillförlitligt :)

2007-07-10 @ 14:05:14
Postat av: Rebecca

Haha. Jag fick 111. Så du slog mig med hästlängder! Visserligen gjorde jag testet vid halv fem på morgonen...

2007-07-10 @ 16:36:28
Postat av: Paul Valö

Jag fick ett resultat mitt emellan ditt och aftonbladsvåpets vilket väl är en position i livet man får finna sig i. Med tanke på hur hårt jag straffade ut mig i minnesdelen så var det acceptabelt.

2007-07-10 @ 18:48:00
URL: http://paulvalo.blogspot.com/
Postat av: /M

Rebecca, se det från den ljusa sidan. Testet kom från Illustrerad Vetenskap. Hur giltigt kan det vara? ^^
Paul, du tror inte att Almedalen har sänkt dig ~ 25% då? Jag har uppenbarligen inte fördjupat mig inom politik och statsvetenskap, så när till och med jag reagerar på hur stendöd politikerveckan är ...

2007-07-10 @ 19:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0