Försmurfade smurf

Det satt en ung muslimsk kvinna med en slöja som täckte håret och öronen i kassan på ICA idag. Slöjan gav intryck av att vara en del av ICAs personaluniform, och jag måste säga att jag reagerade med avsky och äckel! Hur tänker de på ICA egentligen? Skall det behöva vara såhär i Sverige? Slöjjäveln hade samma blåa färg som blusen hon bar. Hon såg för fan ut som en smurf som tappat hatten. Hallå, ICA? Hört talas om kontraster? Skulle ni i ledningen vilja gå omkring offentligt och se ut som om ni har rymt från blåfabriken? Man tycker att det borde finnas någon fjolla med stilkänsla i ledningen som hade satt stopp för det och beställt något lite snyggare..
















Och om ICA faktiskt inte har integrerat slöjor i klädkoden, utan att den var hennes egen, så vill jag bara säga ... Du var skitsnygg i den! Jättesöt! Nu ska jag va tyst.

Kommentarer
Postat av: joel

hmm..är det inte lite väl gay av dig att reagera på hur färger på kläder matchar och så?

2007-07-29 @ 18:08:30
URL: http://on.tehintarweb.se
Postat av: /M

Som vanligt är det inte personen i posten som har skrivit bloggen.

2007-07-29 @ 18:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0