Tidsfördriv

Nya inlägg, nya ambitioner. Härmed introducerar jag den nya tidsenheten klink. Den är anmäld till SI-organisationen för godkännande, vilket jag förväntar mig kommer att ske vid organisationens möte i maj. En klink är 23 minuter lång, och motsvarar den tid det tar för en musikaliskt obegåvad bloggare att lära sig att klinka fram slingan från Just can't get enough när han inte har något bättre för sig att göra. Men det är i alla fall ett säkert tidsfördriv som man inte blir homoböguell av.


Visserligen visade sig Aftonbladet ha skapat nyheten utifrån en misstolkad satirsajt, men håll med om att det är lite intressant att alla skrattade men att ingen blev förvånad?

Kommentarer
Postat av: Bull

Är det inte dags för GI-musik snart? Musiken som gör dig fet - Aftonbladet har hela listan.
Hur många klinks (klinkar? klonk?) ska jag behöva vänta för att få reda på vad som är säkert att lyssna på?

2007-01-31 @ 08:37:17
URL: http://bull.kinkig.se
Postat av: /M

Jag skulle gissa att det krävs åtminstone en kiloklink (kkk) innan man kan börja ana hälsopåverkan. Däremot har jag inte en aning om hur många klinker det går åt innan man har en singel färdig.

2007-01-31 @ 11:01:41
Postat av: Dan (gearhead)

kommer få svåra tvångstankar om badrum om detta klinkande fortsätter....

2007-01-31 @ 13:25:36
URL: http://vardaglighet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0