Darling


Jag brukar bli lite skeptisk när alla plötsligt haussar en film, som alla gör nu med Darling. Men så råkade jag få syn på en bild av Michelle Meadows som spelar huvudrollen, och hajjade till. Jo, hon är toksnygg, men det var inte därför jag stannade av. Kugghjulen slirade en stund. Men sen fick jag ett professor Balthazar-ögonblick! Det är ju samma skådespelare i samma roll som i kortfilmen Jag som gick på tv för några år sen. Även den skriven och regisserad av Johan Kling förstås. Fröken Meadows och manuskriptet var de stora behållningarna från den filmen, vilket inte är att säga att den var dålig. Tvärtom! Den kommer att få mig att gå och se en svensk film på bio för första gången på flera år.

Kommentarer
Postat av: J

Darling verkar helt ok!

2007-02-14 @ 23:00:15
URL: http://starfield.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0