Blogg.se byter namn till skittjänst.se

Blogg.se är den sämsta bloggtjänst i den del av universum vi känner till. Att säga att den är långsam räcker inte till. Blogg.se är en SI-enhet i långsamhet. Den har alltid driftsstörningar som gör att texter man har jobbat på bara försvinner. Jag vet inte hur många timmar det här satans skämtet till site har kostat mig. Det klarar inte av att bädda in video utan att stylesheeten kukar ut. Det går inte att använda normal html i stylesheeten för då kukar något annat ut. Blogger är riktigt irriterande med sin new och old blog-jävelskap. Men det är ett himmelrike av stabilitet i jämförelse med den här skiten.

Finns det någon gratis bloggtjänst som fungerar? Blogger är inte bara enerverande, det tolkar tydligen banal som be anal och banality som b-anality också och blockerar alla försök att registrera namnen.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

tja, wordpress sida är en relativt okej sida.

2007-02-08 @ 19:25:35
Postat av: SKRIVKRAMP

wordpress.com. Rekommenderas!

2007-02-08 @ 19:54:56
URL: http://original.blogg.se
Postat av: Bengtsson from the blogg

Jag är väldigt nöjd med blogger. Men var ett kort ögonblick lite sugen på http://www.terapad.com/ för att dom har massa blingbling som att man kan göra ett träd med egna sidor enkelt och forum. Tyvärr är det rätt ordentligt med reklam och det är inte så smidigt att posta som jag tycker det är på blogger.

Wordpress har jag inte testat men jag kan tänka mig att det är ok.

Blogg.se har jag lämnat för eget användande. Håller fullständigt med dig. Pust.

2007-02-08 @ 20:05:53
URL: http://djbetongmix.blogspot.com
Postat av: /M

Tack för tipsen! Jag skall slänga ett öga på wordpress när tillfälle ges!

2007-02-08 @ 22:53:23
Postat av: p.

gå på wordpress, alternativt regga en egen domän och koppla till blogger. det verkar smidigt, och så kan de inte bestämma vad du får och inte får heta.

2007-02-09 @ 10:03:34
URL: http://catandblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0