Let there be rock

Tillhör du de som inte kommer någonvart med frågan huruvuda Bon Scotts emotionellt färgade sångröst eller Brian Johnsons artikulerade primalgrymtande är bäst när det skall spelas AC/DC? I så fall är du inte ensam. Vem har inte legat sömnlös över den frågan? Tunggung med känsla eller gasen i botten rakt ut i zonen.

Tack och lov finns det ekonomer som förstår våra kval och har tagit på sig att påvisa vem som verkligen är bäst. Jag skriver inte ut svaret i posten utifall att just du vill leva med ovissheten för att det har blivit en del av dig. Den som är nyfiken kan läsa vem som är bäst och på vilket sätt här.

Kommentarer
Postat av: Dan (gearhead)

Kan inte låta bli att sätta avtryck i ett inlägg som handlar om mina husgudar och all time favourites bröderna Young....Men testet....njaaa..
:D

2007-08-22 @ 07:24:39
URL: http://vardaglighet.blogspot.com/
Postat av: joel

eftersom jag inte kunde sova inatt så grubblade jag igenom frågan..
den är inte lätt inte..men efter genomlyssning av ett gäng gamla snattade cd-skivor så tror jag att jag väger åt Bon Scott..men det är inte med mycket. Dock tror jag absolut inte att det blev lättare att fatta ett beslut i frågan av att lyssna på skivorna med Johnson.

2007-08-22 @ 08:14:58
URL: http://on.tehintarweb.se
Postat av: /M

Dog eat dog eller Thunderstruck? Jag tycker att de blev såpass förändrade i sound och attityd när Brian gick med i gruppen att lika gärna kunde ha jämfört Bon Scott med Van Morrison genom att spela AC/DCs och THEMs version av Baby please don't go för testpersonerna.

2007-08-22 @ 12:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0