Koma

Jag har precis vaknat upp efter en veckas koma eller så. Tydligen. Jag har i alla fall missat valet. Men jag arbetar  mig sakta ikapp med omvärlden. Expressen har de senaste dagarna berättat för mig hur Alliansen vann regeringsmakten. Den flit och energi de lägger på att tala om för mig vem som vann värmer verkligen. Det är seriös journalistik som pekar mot vägen ur den etiska moras tidningen har befunnit sig i de senaste åren.


predicts

Criswell på sitt nya jobb på Expressen







Andra om: , ,

Kommentarer
Postat av: Purgatid

Det var själva fan vad svårt det skall vara att få tag i en fungerande mail som leder till dig. Så du behöver inte publicera den här kommentaren, för jag vill egentligen bara förmedla en länk.

http://yabosid.blogspot.com/2006/08/vansinne.html

2006-09-15 @ 04:16:08
Postat av: Anonym

Haha de har till och med låtit Heikki Vesa läsa i stjärnorna om vad Persson skall göra efter valet!

2006-09-15 @ 09:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0