Jag är inte den som är den

Jag är inte den som vill gulla med politiker offentligt, men Lars Ohlys långfinger till Marie Söderqvist får mitt hjärta att tina en stund. Ett så öppenhjärtigt och konkret uttryck av missakt inför detta vandrande värderingsmässiga katastrofområde som gör sig bättre på en soapbox inför en grupp tandlösa baptistfundamentalistiska rednecks i Kentucky som är nära släkt i flera led, än i mer sofistikerade kontexter (som t.ex. Expressen) kan bara vinna min beundran. Kram Lasse. Så. Det var det. Nu kan du dra dit pepparn växer igen.





Mer om: , ,

Kommentarer
Postat av: Micke

Ohly for president

2006-09-19 @ 17:33:36
URL: http://beckfjall1.blogg.se/
Postat av: /M

Död åt monarkin?

2006-09-19 @ 20:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0