Sympathy for the handelsminister

Jag tycker att pressen går för hårt åt Maria Borelius. De tänker inte på att Sveriges miljonärer är en hårt utsatt grupp som det socialdemokratiska skattehelvetet tvingade att bryta mot lagen för att klara sig på sin skitlön. Okej, under några av de aktuella åren var Carl Bildt statsminister, men han är en sosse innerst inne han med. Vad skall man egentligen göra då? Man kan ju inte bara sluta generera inkomst för att man har förökat sig. Inte konstigt att landet har sjunkit ner i gyttjan.






Andra om: , , ,

Kommentarer
Postat av: Qaroline

Svara på dagens fråga in min blogg.

2006-10-10 @ 11:33:36
URL: http://Qarolinew.blogg.se
Postat av: /M

Jag borde väl lägga till att inläggets titel inte skall läsas som att jag jämställer handelsministern med djävulen. Den bara blev sån för att jag famlade efter en titel och plötsligt fick bråttom.

2006-10-10 @ 14:52:44
Postat av: T Bompa

Arbetsförmedlingen i Knöstofta erbjuder nu den stackarn hjälp så hon klarar sig.

Postat av: Purgatid

Finns det inte en sjukdom som drabbar hjärnan, som heter borelia?

2006-10-10 @ 15:54:03
Postat av: Mari Lo

Ha, ha, ha... och vilka underbara nyckelord du valt!

2006-10-11 @ 09:19:05
URL: http://marilo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0