Alltid redo ibland

regeringskris


Statsministern hade inte avslutat fredagens direktströmmade presskonferens ännu, linjerna fick fanemej bli sneda och texten platt, för så jäkla rolig var väl ändå inte bilden från min expedition i Rosenbads källarutrymmen att man gick den extra 1,609 kilometern för att göra det snyggt när helgen hägrar och solen skiner och ... och trots hastverket hann jag inte slänga in bilden innan internetuppkopplingen dog. Vilken timing. Nu kommer den upp mest för att jag skall kunna redovisa minst en postning den här veckan.



Kommentarer
Postat av: Purgatid

Skriv mer, för jag trodde något hade hänt dig. Alltså, något negativt. Alltså, mer än vad det redan... Äh, du fattar. Jag följer den hä bloggen, så du gör bäst i att fortsätta skriva, annars skall jag bannemig se riktigt riktigt missnöjd ut framför skärmen.

OCH DET VILL DU INTE!

2006-10-19 @ 07:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0