Southern Sky

I vintras lyckades jag kopiera över Nick Drakes tre skivor till en DVD-Audioskiva. Det tog ett bra tag, men det var kallt och mörkt och dåligt väder ute, så jag hade ändå inget annat för mig. Nu kan jag hur som helst lyssna på alla tre skivorna under en sammanhängande genomspelning. Lättja är den vackraste dödssynden! Det är faktiskt på gränsen till underbart att kunna ta in dem på det viset när våren sliter i en och gör en extra mottaglig för allehanda suggestioner och nätterna inte kan bestämma sig för var de skall ta vägen. Jag rekommenderar upplevelsen för alla. Jag har lyssnat på samlingsskivan flera gånger idag men känner inga spår av befarade effekter. Nåja. Nu är det dags att sova. Finns det tryptizol med citronsmak?

Kommentarer
Postat av: Naruto Shippuuden

The spam is very bad everywhere.
anyway really enjoy your site

2008-02-12 @ 11:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0